המפגש עסק באסטרטגיות האינטרנט של ארגונים גדולים, בין הנושאים שנדונו במפגש:
- Web 2.0 באתר האינטרנט החיצוני
- Web 2.0 בתוך גבולות הארגון
- סוגיות ארגוניות – מי אחראי ליוזמות אינטרנט בארגון?
- Self Service באתרים חיצוניים - עד כמה מודל שירות עצמי "תפס"? מהן התועלות הצפויות? כיצד לעודד לקוחות לעבוד במודל שירות עצמי?
- האתר ככלי להכרת הלקוח ופרסונליזציה - עם דגש ספציפי לגבי נושא כלי ניתוח אתרים (Web analysis)
- הקשר בין CRM לאתר האינטרנט עולמות וירטואליים
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה