יום רביעי, 24 ביוני 2009

מצגת בנושא אסטרטגית CRM חוצת ערוצים

הנה לינק למצגת שהעברתי השבוע בנושא ריבוי ערוצים מול הלקוחות. בין הנושאים:
  • מגמות CRM - מטרנזאקציות לאינטראקציות
  • מיקוד על חווית הלקוח
  • מהו Multi channel CRM?
  • מהי תמונת המצב הקיימת בנושא ריבוי ערוצים בארגונים?
  • מהן הבעיות הקיימות בצורה בה ערוצים אלה מנוהלים?
  • התמקדות בערוץ הWEB כערוץ עיקרי וחשוב, השפעות web 2.0 על ערוץ ה WEB כערוץ אינטראקטיבי דו-כיווני
בקרוב אעלה גם מסקנות ורשמים משולחן עגול שערכתי בשבוע שעבר בנושא CRM שיווקי, בו נושא הערוצים עלה כאחד הנושאים העיקריים.

אין תגובות: