"גל" חדש של שולחנות עגולים מתוכננים ב STKI (רשימה מלאה של כל המפגשים - תוכלו לראות באתר שלנו כאן). המפגשים שאני מתכננת לזמן הקרוב יהיו בנושא CRM, ניהול ידע בגישת Web 2.0, ומעקב אחר משימות.
מפגשי שולחן עגול מיועדים רק לארגוני משתמשים, ורק ללקוחות STKI. הנה קצת מידע על המפגשים שאערוך:
שימוש ב Web 2.0 לניהול ידע ארגוני:
יום רביעי, 13.5.09
ארגונים שונים בישראל כבר החלו להכניס תפיסות וטכנולוגיות Web 2.0 לתוך הארגון, על מנת לעודד שיתוף מידע וליצור מאגרי ידע אפקטיביים לעובדים. אולם ארגונים רבים גילו כי השימוש ב Web 2.0 בתוך הארגון מצריך היערכות מיוחדת עמה לא התנסו עד כה. בנוסף, מנהלי ידע גילו עד כמה רעיונות Web 2.0 שונים, ולעתים אף סותרים, את הגישות הקלאסיות של ניהול ידע: התכנים נבנים על ידי העובדים ולא "נשלטים" על ידי הארגון; גישת ה"תגיות" אל מול עץ המידע הארגוני; רמת שליטה יותר נמוכה על המידע וכד'. מטרת שולחן עגול זה היא לחשוף best practices של פרויקטי שימוש בויקים/בלוגים/RSS/רשתות חברתיות פנים ארגוניות, להציף את הבעיות והמכשולים הצפויים בפרויקטים אלה, ולגבש טיפים להמשך הדרך.
להלן חלק מהשאלות אותן נעלה בדיון (ייתכן כי לא נגיע לכולן במפגש זה):
· האם ישנם ניסיונות מוצלחים להטמעת Wikis בתוך הארגון? לאיזה צורך?
· האם יש מקום ליישום בלוגים ארגוניים? לאיזה צורך?
· האם ישנם טיפים והמלצות לארגונים שרוצים ליישם בלוגים או ויקים פנים ארגוניים?
· אילו תחומים מועמדים להיות פרויקטים יותר מוצלחים ליישומי Web 2.0 פנים ארגוניים? (לדוגמה, האם בתוך ניהול פרויקטי IT? פרויקטי חדשנות/סיעור מוחות?)
· רעיונות ליישומים (לדוגמה, שימוש בWiki כמילון מונחים, שימוש בבלוג כפלטפורמה להעלאת רעיונות לשיפור תהליכים על ידי העובדים)
· איך ניתן לווסת את רמת השליטה ביוזמות אלה?
· איזה כלי לבחור? האם כלי open source? או כלים המגיעים כחלק מהפורטל הארגוני? או כלים במודל on demand?
מעקב אחר משימות:
יום רביעי, 27.5.09
מפגש זה יעסוק בתחום כלים המסייעים בבקרה ניהולית – כלי מעקב אחר משימות, דיונים ונהלים. כלים אלה משמשים שכבות ניהוליות שונות בארגון, וארגונים רבים בישראל עושים שימוש מסוים כבר היום בהם לצרכים שונים. יחד עם זאת, ארגונים רבים מתקשים להטמיע כלים אלה בארגון וכתוצאה מכך פרויקטים אלה לעתים נזנחים או מאומצים בצורה חלקית בלבד. בנוסף, ארגונים מתלבטים רבות כיום לגבי הכלים הטכנולוגיים השונים, כיצד להשוות ביניהם, ומהן הנקודות הפונקציונאליות והאחרות החשובות שיש לבחון כאשר בוחנים כלי.
CRM:
יום רביעי, 17/06/09
תחום ה-CRM אמנם יסבול מהמצב התקציבי הקשה, אך לעומת תחומים אפליקטיביים אחרים (ERP, לדוגמה) הוא דווקא צפוי להיות במצב יותר טוב. פשוט אין ברירה, ארגונים נאלצים להמשיך ולהשקיע בתחום הזה, ולחזק את הקשר מול לקוחותיהם. עיקר הפוקוס בפרויקטי CRM עובר לטרנזאקציות מול הלקוחות בערוצים השונים - חיזוק ערוץ המוקד הטלפוני (ובעיקר ניסיון לחיסכון בעלויות), חיזוק ערוצים המאפשרים שירות עצמי כגון אתר האינטרנט ושירות באמצעות Mobile. מסקר שערכנו עלה כי ארגונים מתכוונים להשקיע יותר מאמצים בתחום ה CRM האנליטי (לעומת הCRM התפעולי).
במפגש זה ננסה לראות מהם התחומים היותר חשובים לארגונים כיום, כיצד מבצעים פרויקטי CRM (קטנים ככל שיהיו) תחת לחצים תקציביים גדולים, ולגבש המלצות וטיפים.
השתתפות במפגשים מותנית בהרשמה מראש ומיועדת ללקוחות STKI בלבד, על מנת להירשם שלחו מייל לאתי ולשמרית או צרו קשר 09-7907000 (אתי או שמרית).
להתראות במפגשים אצלנו במושב!
יום שבת, 18 באפריל 2009
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה